Marketingové komunikace základní školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace základní školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Řezníčková, Adéla
dc.date.accessioned 2012-03-11T11:17:08Z
dc.date.available 2012-03-11T11:17:08Z
dc.date.issued 2011-09-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18095
dc.description.abstract Tato práce se zabývá marketingovou komunikací ve školství. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se věnuje marketingu ve školství, pro-středí školy, marketingovému mixu ve školství, marketingové komunikaci školy a image školy. Praktická část charakterizuje školu a analyzuje současný stav marketingové komuni-kace. Následuje dotazníkový průzkum mezi rodiči budoucích žáků prvního ročníku školy a skupinový rozhovor mezi pedagogy školy. Cílem je zmapování marketingové komunikace s cílem zjistit vnímanou image školy v nejbližším okolí a zefektivnit interní komunikaci mezi pedagogy a vedením školy navzájem. cs
dc.format 61 s. cs
dc.format.extent 1672891 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject škola cs
dc.subject marketing ve školství cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject image školy cs
dc.subject dotazníkový průzkum cs
dc.subject skupinový rozhovor cs
dc.subject school en
dc.subject marketing in education en
dc.subject marketing mixture en
dc.subject marketing communication en
dc.subject school image en
dc.subject questionnaire en
dc.subject focus group en
dc.title Marketingové komunikace základní školy cs
dc.title.alternative Marketing Communication in Primary Education en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2011-10-10
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing communication in education. The thesis is divided in two parts, theoretical and practical part. The theoretical part deals with marketing in education, school environment, marketing mixture aimed on education, marketing communication of school and school image. The practical part characterizes the school and analyses current level of marketing communication. The questionnaire among the parents of future pupils and the focus group among the teachers follows. The aim is to map the marketing communication in order to determine the perceived image of the school in the neighborhood and improve internal communication between school management and employees. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18719
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade E


Files in this item

Files Size Format View
řezníčková_2011_bp.pdf 1.595Mb PDF View/Open
řezníčková_2011_vp.zip 71.03Kb Unknown View/Open
řezníčková_2011_op.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account