Marketingové řízení a plánování v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové řízení a plánování v ČR

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové řízení a plánování v ČR
Author: Vyskočil, Marek
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Cílem této diplomové práce bylo zjistit stav využití sofistikovaných marketingových postupů a procesů v každodenní praxi na českém marketingovém trhu a stanovit nutné principy pro jejich fungování. Průzkum byl uskutečněn na vzorku top manažerů velkých a středních reklamních či public relation agentur, kteří byli dotazováni ve třech základních oblastech ? jak probíhá strategické rozhodování u jejich klientů, co a pomocí jakých metod je případně zkoumáno a jaký je vztah agentura a klient. Průzkum byl dále doplněn o několik otevřených otázek. Dotazování probíhalo elektronicky, případně osobním dotazováním. Výsledek potvrdil, že využití intuice a zkušeností je podstatnou částí rozhodovacího procesu. Klienti respondentů této práce (manažerů agentur) využívají pro své rozhodování kombinaci výzkumnou (převážně ze sekundárních dat) a intuitivní. Důvodem pro tuto kombinaci je velmi chabá existence dlouhodobých strategií, kdy marketingové cíle, strategie a plány jsou převážně stanoveny na dobu jednoho roku a je více kladen důraz na okamžitý výkon. Bylo tedy stanoveno osm principů, které by měli vždy nejen marketingový manažeři mít na paměti, chtějí-li dosahovat excelentních výkonů dlouhodobě.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18249
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 18672


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vyskočil_2011_dp.pdf 8.333Mb PDF View/Open
vyskočil_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
vyskočil_2011_op.pdf 62.76Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account