Marketingové řízení a plánování v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové řízení a plánování v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Vyskočil, Marek
dc.date.accessioned 2012-03-11T13:10:02Z
dc.date.available 2012-03-11T13:10:02Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18249
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo zjistit stav využití sofistikovaných marketingových postupů a procesů v každodenní praxi na českém marketingovém trhu a stanovit nutné principy pro jejich fungování. Průzkum byl uskutečněn na vzorku top manažerů velkých a středních reklamních či public relation agentur, kteří byli dotazováni ve třech základních oblastech ? jak probíhá strategické rozhodování u jejich klientů, co a pomocí jakých metod je případně zkoumáno a jaký je vztah agentura a klient. Průzkum byl dále doplněn o několik otevřených otázek. Dotazování probíhalo elektronicky, případně osobním dotazováním. Výsledek potvrdil, že využití intuice a zkušeností je podstatnou částí rozhodovacího procesu. Klienti respondentů této práce (manažerů agentur) využívají pro své rozhodování kombinaci výzkumnou (převážně ze sekundárních dat) a intuitivní. Důvodem pro tuto kombinaci je velmi chabá existence dlouhodobých strategií, kdy marketingové cíle, strategie a plány jsou převážně stanoveny na dobu jednoho roku a je více kladen důraz na okamžitý výkon. Bylo tedy stanoveno osm principů, které by měli vždy nejen marketingový manažeři mít na paměti, chtějí-li dosahovat excelentních výkonů dlouhodobě. cs
dc.format 76 s. (108 200 znaků). cs
dc.format.extent 8738024 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové rozhodovaní cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject průzkum cs
dc.subject použité metody cs
dc.subject strategie cs
dc.subject marketingový proces cs
dc.subject marketing decision making en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject used methods en
dc.subject strategy en
dc.subject marketing process en
dc.title Marketingové řízení a plánování v ČR cs
dc.title.alternative Marketing Management in Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Štarchoň, Peter
dc.date.accepted 2011-05-26
dc.description.abstract-translated The main goal of this diploma work was to identify the status of sophisticated marketing procedures and processes in the day-to-day practice on the Czech marketing market and to set principles which are necessary for their functioning. The research was carried out on a sample of top managers of big and semi-big advertising and public relation agencies. They were asked questions in the three main areas: How does the strategic decision making work with their clients?, what is researched / examined and by means of what methods? and, what is the relationship like between the agency and the client? The research was also supplemented with a few open questions. The questioning was done online and in person, too. The results have confirmed that using the intuition and experience is the substantial part of the decision-making process. When taking decisions, clients of the respondents of this diploma work (managers of agencies) apply a combination of research (mainly using secondary data) and intuition. The reason for this combination is a very poor existence (or rather non-existence) of long-term strategies when marketing goals, strategies and plans are mostly defined just for a one-year period and the accent is rather put on immediate performance. In conclusion, eight principles were established that marketing managers (and not just they) should bear in mind if they want to achieve excellent performance in the long run. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18672
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
vyskočil_2011_dp.pdf 8.333Mb PDF View/Open
vyskočil_2011_vp.doc 122.5Kb Microsoft Word View/Open
vyskočil_2011_op.pdf 62.76Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account