Image Českých drah

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Českých drah

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Vondrová, Zuzana
dc.date.accessioned 2012-03-11T14:16:32Z
dc.date.available 2012-03-11T14:16:32Z
dc.date.issued 2011-04-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18342
dc.description.abstract Diplomová práce na téma image Českých drah se zabývá analýzou image této společnosti. Představuje teoretický základ pro zkoumání této proměnné a následně výsledky primárního výzkumu názorů veřejnosti na společnost České dráhy a její služby. Součástí práce je pak i analýza firemní identity společnosti, jakožto prostředku budování mínění o firmě, jejích jednotlivých prvků, tedy corporate designu, corporate communications, corporate culture a produktu. Obě provedené analýzy jsou pak východiskem pro projekt zlepšení image a bu-dování značky Českých drah, který obsahuje plán komunikační kampaně. cs
dc.format 103 s. (157 730 znaků). cs
dc.format.extent 2913214 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject doprava cs
dc.subject železnice cs
dc.subject České dráhy cs
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject image cs
dc.subject značka cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject positioning cs
dc.subject transport en
dc.subject railways en
dc.subject Czech railways en
dc.subject marketing of service en
dc.subject marketing communications en
dc.subject corporate identity en
dc.subject image en
dc.subject brand en
dc.subject brand building en
dc.subject positioning en
dc.title Image Českých drah cs
dc.title.alternative Image of Czech Railways en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregarová, Magda
dc.date.accepted 2011-05-27
dc.description.abstract-translated The diploma thesis called "Image of the company Czech Railways" deals with image of this company. First of all, I present theoretical base for the research. Moreover, there are enclosed results of real research which focuses on opinions of Czech public about Czech Railways and this survey was done especially for this thesis. Besides, there is the corporate identity analysis, including analysis of corporate design, corporate communications, corpo-rate culture and also the product. Finally, there is a project which suggests how to improve the image of Czech Railways and build brand of this company. This project consists of the communication campaign plan. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communications Studies en
dc.identifier.stag 18430
dc.date.assigned 2010-12-01
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vondrová_2011_dp.pdf 2.778Mb PDF View/Open
vondrová_2011_vp.zip 67.63Kb Unknown View/Open
vondrová_2011_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account