Image Českých drah

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image Českých drah

Show full item record

No preview available
Title: Image Českých drah
Author: Vondrová, Zuzana
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Diplomová práce na téma image Českých drah se zabývá analýzou image této společnosti. Představuje teoretický základ pro zkoumání této proměnné a následně výsledky primárního výzkumu názorů veřejnosti na společnost České dráhy a její služby. Součástí práce je pak i analýza firemní identity společnosti, jakožto prostředku budování mínění o firmě, jejích jednotlivých prvků, tedy corporate designu, corporate communications, corporate culture a produktu. Obě provedené analýzy jsou pak východiskem pro projekt zlepšení image a bu-dování značky Českých drah, který obsahuje plán komunikační kampaně.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18342
Date: 2011-04-22
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18430


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
vondrová_2011_dp.pdf 2.778Mb PDF View/Open
vondrová_2011_vp.zip 67.63Kb Unknown View/Open
vondrová_2011_op.doc 84Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account