dc.contributor.advisor |
Mrlinová, Monika
|
|
dc.contributor.author |
Hořák, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2012-03-11T14:32:13Z |
|
dc.date.available |
2012-03-11T14:32:13Z |
|
dc.date.issued |
2011-08-19 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18364
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje základní poznatky z oblasti cestovního ruchu. Je zde charakterizována jeho historie, druhy, formy, popis trhu cestovního ruchu a cestovní ruch v rámci Evropské unie. Práce vystihuje význam cestovních kanceláří a jejich uplatnění a porovnání s cestovními agenturami, informace o marketingovém šetření a popis SWOT analýzy. V praktické části je zpracována stručná charakteristika cestovní agentury Petra Reisen. Dále jsou zde uvedeny nejdůležitější poznatky o vybraných cestovních kancelářích, jejichž klienti jsou analyzováni. Jedná se o CK Exim tours, CK Blue Style a CK Best Reisen. Základním výstupem této části je primární marketingový výzkum uskutečněn prostřednictvím dotazníkového šetření. Získané informace jsou vyhodnoceny a zpracovány do jednoduché SWOT analýzy a poté jsou předloženy závěry a doporučení. |
cs |
dc.format |
112 s. |
cs |
dc.format.extent |
2744498 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
cestovní kanceláře
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
cestovní agentura
|
cs |
dc.subject |
spokojenost klientů
|
cs |
dc.subject |
pretest
|
cs |
dc.subject |
hypotéza
|
cs |
dc.subject |
výsledky
|
cs |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.subject |
travelagencies
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
travelagency
|
en |
dc.subject |
clientsatisfaction
|
en |
dc.subject |
pretest
|
en |
dc.subject |
hypothesis
|
en |
dc.subject |
results
|
en |
dc.title |
Analýza zákazníků vybraných cestovních kanceláří prostřednictvím cestovní agentury Petra Reisen |
cs |
dc.title.alternative |
Customer analysis of selected travel agencies throught travel agency Petra Reisen |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2011-09-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work has been divided into two sections, one of them being theoretical and the other practical. First, theoretical, contains basic notions from the sphere of tourism - it characterizes its history, its types and forms, it covers the description of its market and tourism in European Union. This work describes also the importance of travel bureaux and their use, and its comparison to travel agencies, information about marketing research and an account of SWOT analysis. Second, practical part, deals with brief characteristics of Petra Reisen travel agency. Further, there are introduced the most crucial findings about travel bureaux whose clients were analyzed. These concern travel bureau Exim tours, Blue Style, and Best Reisen. The fundamental output of this part of the thesis is primary marketing research implemented by means of questioning (PAPI). Gathered data are interpreted and elaborated to the form of SWOT analysis. In the end, findings and recommendation are presented. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
21331
|
|
dc.date.assigned |
2011-05-23 |
|
utb.result.grade |
C |
|