Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační plán pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. |
Author: |
Matúšová, Petra
|
Advisor: |
Novotný, František
|
Abstract:
|
Cílem této bakalářské práce je získat nové klienty pro reklamní ateliér 4. PROSTOR, s.r.o. na základě zpracování návrhu komunikačního plánu. Celá práce je rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. Teoretická část pojednává především o marketingové komunikaci a tvorbě komunikačního plánu. V části praktické je zpracována analýza SWOT, dále tato část obsahuje vyhodnocení současného stavu komunikačních aktivit a navržený komunikační plán se všemi náležitostmi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18402
|
Date:
|
2011-04-29 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Discipline:
|
Marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
21249
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account