Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy |
Author: |
Zvonková, Kateřina
|
Advisor: |
Banyar, Milan
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum mezi respondenty, který je zaměřen na psychologický účinek reklamních spotů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18453
|
Date:
|
2011-05-11 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
18787
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account