Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Znaky filmového umění a jejich využití při tvorbě televizní reklamy
Author: Zvonková, Kateřina
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato bakalářská práce popisuje vztah televizní reklamy a filmového umění. Základní myš-lenkou práce je, že televizní reklama čerpá inspiraci ve filmovém umění. Teoretická část charakterizuje televizi a televizní reklamu, definuje a popisuje žánry a znaky filmu. Tyto žánry a znaky jsou v praktické části prostřednictvím analýzy aplikovány na tvorbu televizní reklamy. Praktická část obsahuje také výzkum mezi respondenty, který je zaměřen na psychologický účinek reklamních spotů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18453
Date: 2011-05-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 18787


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zvonková_2011_bp.pdf 989.1Kb PDF View/Open
zvonková_2011_vp.doc 130Kb Microsoft Word View/Open
zvonková_2011_op.doc 127.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account