Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie organizace |
Author: |
Cvernová, Žaneta
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá tématem využívání nástrojů PR v rámci komuni-kační strategie vybrané organizace. Teoretická část definuje pojmy komunikační strategie, PR neziskových organizací, cíle, cílové skupiny, druhy a nástroje PR využívané nezisko-vými organizacemi, media relations a metody evaluace efektivity PR. Praktická část následně vychází z teoretických poznatků zpracovaných v I. části práce. Obsahuje detailní analýzu využívání PR aktivit Nadace Terezy Maxové dětem, me-diální analýzu zaměřenou na zjištění mediálního obrazu nadace a na efektivitu media re-lations a marketingový výzkum, který je zaměřený na definování vztahů s vnější veřejností, tedy donátory nadace. Pokouší se na základě zjištěných výsledků navrhnout další směry či možnosti rozvoje PR aktivit jako jednoho z nejefektivnějších nástrojů marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18697
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
25962
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account