Mobilní marketing ve farmacii
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mobilní marketing ve farmacii |
Author: |
Krček, Martin
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Tato práce popisuje možnosti mobilní marketingové komunikace ve farmacii. Počty mobilních telefonů rostou a tím i potenciál a nové možnosti mobilního marketingu. V oboru zdravotnictví jsou ovšem marketingové možnosti posunuty o něco dál ? blíže k člověku. Mobilní zařízení je 24 hodin s člověkem a podle vzorců chování lze určit, jakými chorobami trpí, a podle toho mu ?servírovat? reklamu. Práce analyzuje možnosti mobilního marketingu, sleduje trendy i technologie. Praktická část se zaměřuje na možnosti marketingové komunikace s cílovou skupinou diabetiků a prezentuje možnosti jak tuto skupinu oslovit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18714
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
26278
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account