Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s. |
Author: |
Müllerová, Renata
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18742
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
23961
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account