Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s.
Author: Müllerová, Renata
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18742
Date: 2012-03-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 23961


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
müllerová_2012_dp.pdf 1.704Mb PDF View/Open
müllerová_2012_vp.doc 73Kb Microsoft Word View/Open
müllerová_2012_op.doc 74Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account