dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-03T23:26:48Z |
|
dc.date.available |
2013-10-03T23:26:48Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18742
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá projektem marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro společnost Ditipo, a.s. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. V první části jsou popsány teoretické poznatky v oblasti marketingové strategie, marketingového výzkumu a internetového obchodu. V praktické části je charakterizována společnosti Ditipo, a.s. a produktová řada Zábavné učení, dále je provedena marketingová situační analýza a marketingový průzkum zaměřený na identifikaci potřeb a preferencí cílové skupiny. Na základě závěrů uskutečněných analýz a marketingového průzkumu jsou stanoveny marketingové cíle a navržena marketingová strategie vedoucí k jejich dosažení. Projekt je na závěr podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
130 s. (204 981 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1787230 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
interní analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
GE matrix
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
internal analysis
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
Porter?s five competitive forces model
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové strategie produktové řady Zábavné učení pro firmu DITIPO, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategy Project of the Product Line Zábavné Učení for the Firm DITIPO, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing strategy project of the product line Zábavné učení for the firm Ditipo, a.s. The thesis is devided into two parts: theoretical and practical one. Theoretical knowledge in the field of marketing strategy, marketing research and e-shop are described in the first part. The company Ditipo, a.s. and the product line Zábavné učení are characterized in the practical part, further marketing situation analysis and marketing survey aimed at identifying the needs and preferences of target group are carried out. On the basis of the conclusions of analyses and marketing survey which were carried out, marketing objectives are set and marketing strategy leading to their attainment is proposed. At the end the project is subjected to time, cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
23961
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|