dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Vitásková, Radka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T00:01:33Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T00:01:33Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18794
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvoření projektu marketingové komunikace zdravotnického zařízení zaměřeného na formování postavy metodou liposukce. Teoretická část se zabývá marketingovou komunikací, specifiky komunikace ve zdravotnictví, procesem plánování komunikační kampaně a stručně definuje pojmy značka, image a vnitřní identita. Praktická část se zaměřuje pomocí marketingové situační analýzy a SWOT analýzy na prostředí estetické chirurgie, zvláště pak na oblast zaměřenou na modelaci těla pomocí liposukce. Poslední částí je vypracovaný projekt marketingové komunikace zdravotnického zařízení L-sukce, který je ve finále podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
80 s. |
cs |
dc.format.extent |
3319050 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
estetická chirurgie
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
liposukce
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
medical services
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
aesthetical surgery
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
liposuction
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace zdravotnického pracoviště zaměřeného na estetickou chirurgii |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of an Aesthetic Surgery Healthcare Department |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pastorková, Radmila |
|
dc.date.accepted |
2012-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to create a project focused on marketing communication of a medical service, further oriented at shaping the body using liposuction. The theoretical part focuses on marketing communication, the details of communication in the health service, the process of planning a communication campaign and briefly it defines the idea of a brand, an image and a brand identity. The pragmatic part of this thesis analyzes the environs of aesthetic surgery utilizing the situation analysis and the SWOT analysis, and the main focus is again the shaping of the body using liposuction. The created project of the marketing communication of the medical service of the brand L-sukce is the last part, and it is eventually put through a test of the cost-efficiency, time and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
24043
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-05-02 |
|