Sociální marketingové kampaně proti kouření
Show full item record
No preview available
Title:
|
Sociální marketingové kampaně proti kouření |
Author: |
Jenčová, Marie
|
Advisor: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstract:
|
Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské unie. Z porovnání jednotlivých kampaní na základě stanovených kritérií pak vyvodit závěry a zjistit, jak se mimo legislativní oblast iniciativy Evropské unie v boji proti kouření vyvíjí v průběhu času. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18812
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
25990
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account