Sociální marketingové kampaně proti kouření

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketingové kampaně proti kouření

Show full item record

No preview available
Title: Sociální marketingové kampaně proti kouření
Author: Jenčová, Marie
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Bakalářská práce s názvem Sociální marketingové kampaně proti kouření se snaží o vymezení sociálního marketingu a sociální reklamy a s nimi souvisejících oblastí. Popisuje jaké postavení má ve společnosti tabák a nastiňuje problematiku užívání tabáku. Rovněž se do-týká tematiky zákonné regulace tabákových výrobků. Praktická část si klade za cíl zmapovat vývoj protikuřáckých kampaní na úrovni Evropské unie. Z porovnání jednotlivých kampaní na základě stanovených kritérií pak vyvodit závěry a zjistit, jak se mimo legislativní oblast iniciativy Evropské unie v boji proti kouření vyvíjí v průběhu času.
URI: http://hdl.handle.net/10563/18812
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 25990


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
jenčová_2012_bp.pdf 2.858Mb PDF View/Open
jenčová_2012_vp.doc 150Kb Microsoft Word View/Open
jenčová_2012_op.doc 152Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account