Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz
Show full item record
No preview available
Title:
|
Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz |
Author: |
Souček, Karel
|
Advisor: |
Šula, Tomáš
|
Abstract:
|
Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18840
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
26096
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account