Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Souček, Karel
dc.date.accessioned 2013-10-04T00:37:53Z
dc.date.available 2013-10-04T00:37:53Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18840
dc.description.abstract Předložená bakalářská práce si klade za cíl analyzovat současný stav e-shopu www.posvitime.cz a stanovit novou reklamní kampaň. Výzkumnou otázkou práce je deskrip-ce vztahu mezi typem vyhledávače, velikostí objemu objednávky a konverzního poměru. Pro potřeby bakalářské práce bylo realizováno dotazníkové šetření zákazníků e-shopu. Výsledky kvantitativního výzkumu aplikuji do navrhované reklamní kampaně e-shopu a slouží také jako základ pro potvrzení nebo vyvrácení výzkumných otázek. cs
dc.format 62 s. (62 830 znaků) cs
dc.format.extent 2124700 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Internetový marketing cs
dc.subject SEO cs
dc.subject SEM cs
dc.subject SMO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject konverzní poměr cs
dc.subject microsites cs
dc.subject linkbuil-ding cs
dc.subject relevantní SERP cs
dc.subject vyhledávače cs
dc.subject Google cs
dc.subject Seznam cs
dc.subject crawler cs
dc.subject long tail cs
dc.subject Internet marketing en
dc.subject SEO en
dc.subject SEM en
dc.subject SMO en
dc.subject social network en
dc.subject conversion ratio en
dc.subject microsites en
dc.subject linkbuil-ding en
dc.subject relevant SERP en
dc.subject search engines en
dc.subject Google en
dc.subject Seznam en
dc.subject crawler en
dc.subject long tail en
dc.title Aplikace mixu internetové reklamy pro e-shop www.posvitime.cz cs
dc.title.alternative Application of the Internet Advertising Mix at the www.posvitime.cz E-shop en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Banyar, Milan
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated Submitted thesis aims to analyze current status of the e-shop www.posvitime.cz and to deter-mine new advertising campaign. The research question of the thesis is description of the relati-onship between the search engine type, order size and conversion ratio. Survey of the e-shop customers was realized for the needs of the thesis. The quantitative survey results were applied in the proposed advertising campaign and serve also as a basis for confirmation or refutation of the research questions. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26096
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
souček_2012_bp.pdf 2.026Mb PDF View/Open
souček_2012_vp.doc 152Kb Microsoft Word View/Open
souček_2012_op.doc 157Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account