Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku |
Author: |
Zaydlarová, Helena
|
Advisor: |
Kubíčková, Eliška
|
Abstract:
|
Bakalářská práce analyzuje informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku IKEA, Kika a Oresi. Analýza reklamních spotů, vybraných společností v sektoru nábytku, porovná hlavní informační obsah televizní a rozhlasové reklamy vysílané v roce 2011 v České republice. Analýza reklamy je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a na základě rozboru jednotlivých reklamních spotů, dle vlastního úsudku. Informační obsah je jednou ze základních složek kreativní strategie. Výběr, množství a obsah in-formací uvedených v reklamním sdělení je klíčový pro splnění cílů reklamní kreativní strategie. Informační obsah v reklamě je silně podmíněn hodnotou inzerátu a má velký vliv na její úspěšnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/18953
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
26115
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account