Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Eliška
dc.contributor.author Zaydlarová, Helena
dc.date.accessioned 2013-10-04T02:05:01Z
dc.date.available 2013-10-04T02:05:01Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/18953
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku IKEA, Kika a Oresi. Analýza reklamních spotů, vybraných společností v sektoru nábytku, porovná hlavní informační obsah televizní a rozhlasové reklamy vysílané v roce 2011 v České republice. Analýza reklamy je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a na základě rozboru jednotlivých reklamních spotů, dle vlastního úsudku. Informační obsah je jednou ze základních složek kreativní strategie. Výběr, množství a obsah in-formací uvedených v reklamním sdělení je klíčový pro splnění cílů reklamní kreativní strategie. Informační obsah v reklamě je silně podmíněn hodnotou inzerátu a má velký vliv na její úspěšnost. cs
dc.format 58 s. (85 409), 2x příloha cs
dc.format.extent 3666031 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Televizní reklama cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject reklamní kreativní strategie cs
dc.subject strategie sdělení cs
dc.subject reklamní apely cs
dc.subject formát reklamy cs
dc.subject realizace reklamy cs
dc.subject informační obsah reklamy cs
dc.subject IKEA cs
dc.subject Kika Nábytek cs
dc.subject Oresi cs
dc.subject Television advertising en
dc.subject Radio advertising en
dc.subject Advertising creative strategy en
dc.subject Communication stratégy en
dc.subject Ad-vertising appealsAdvertising format en
dc.subject Advertising execution en
dc.subject Informational message en
dc.title Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku cs
dc.title.alternative Information Content in Television and Radio Commercials of Furnite Retailers en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Křížek, Zdeněk
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis analyses the information content of TV and radio advertisements of the furniture seller ? IKEA, Kika and Oresi. The analysis of the adverts of the chosen companies in the furniture market, compares the main information content of TV and radio advertisements broadcasted in the year 2011 in the Czech Republic. The analysis of the advertisements is based on the study of the refer-ence books, research and examination of individual advertisements ? at my discretion. The information content is one of the basic parts of a creative strategy. The choice, the amount and the content of information in the advertising message is a key to reach the targets of the advertising creative strategy. The information content in an advertisement is strongly conditioned by its value and has a considerable influence on its success. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26115
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
zaydlarová_2012_bp.pdf 3.496Mb PDF View/Open
zaydlarová_2012_vp.doc 113Kb Microsoft Word View/Open
zaydlarová_2012_op.doc 154.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account