dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Zaydlarová, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T02:05:01Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T02:05:01Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/18953
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku IKEA, Kika a Oresi. Analýza reklamních spotů, vybraných společností v sektoru nábytku, porovná hlavní informační obsah televizní a rozhlasové reklamy vysílané v roce 2011 v České republice. Analýza reklamy je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a na základě rozboru jednotlivých reklamních spotů, dle vlastního úsudku. Informační obsah je jednou ze základních složek kreativní strategie. Výběr, množství a obsah in-formací uvedených v reklamním sdělení je klíčový pro splnění cílů reklamní kreativní strategie. Informační obsah v reklamě je silně podmíněn hodnotou inzerátu a má velký vliv na její úspěšnost. |
cs |
dc.format |
58 s. (85 409), 2x příloha |
cs |
dc.format.extent |
3666031 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
rozhlasová reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní kreativní strategie
|
cs |
dc.subject |
strategie sdělení
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
formát reklamy
|
cs |
dc.subject |
realizace reklamy
|
cs |
dc.subject |
informační obsah reklamy
|
cs |
dc.subject |
IKEA
|
cs |
dc.subject |
Kika Nábytek
|
cs |
dc.subject |
Oresi
|
cs |
dc.subject |
Television advertising
|
en |
dc.subject |
Radio advertising
|
en |
dc.subject |
Advertising creative strategy
|
en |
dc.subject |
Communication stratégy
|
en |
dc.subject |
Ad-vertising appealsAdvertising format
|
en |
dc.subject |
Advertising execution
|
en |
dc.subject |
Informational message
|
en |
dc.title |
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku |
cs |
dc.title.alternative |
Information Content in Television and Radio Commercials of Furnite Retailers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis analyses the information content of TV and radio advertisements of the furniture seller ? IKEA, Kika and Oresi. The analysis of the adverts of the chosen companies in the furniture market, compares the main information content of TV and radio advertisements broadcasted in the year 2011 in the Czech Republic. The analysis of the advertisements is based on the study of the refer-ence books, research and examination of individual advertisements ? at my discretion. The information content is one of the basic parts of a creative strategy. The choice, the amount and the content of information in the advertising message is a key to reach the targets of the advertising creative strategy. The information content in an advertisement is strongly conditioned by its value and has a considerable influence on its success. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26115
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|