Barva a její význam v Corporate Identity
Show full item record
No preview available
Title:
|
Barva a její význam v Corporate Identity |
Author: |
Mičková, Lucie
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá významem barev v rámci Corporate Identity. Speciálně se za-měřuje na oblast bank, především na nástup nových bankovních institucí, které se snaží maximálně odlišit od těch tradičních. Teoretická část objasňuje všechny klíčové pojmy a principy, které pomohou zorientovat se v části praktické. Ta potom rozebírá výsledky výzkumné sondy, kterou autorka provedla v roce 2012. Sonda je zaměřena na to, jakým způsobem vnímají klienti nebo potenciální klienti barevnost bank, zda na ně působí žádoucím způsobem a podporuje tak celkovou image banky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19090
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
25921
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account