Interní firemní komunikace jako součást corporate identity
Show full item record
No preview available
Title:
|
Interní firemní komunikace jako součást corporate identity |
Author: |
Bednářová, Helena
|
Advisor: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Veletrhy Brno, a.s. Stručně je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového výzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4244
|
Date:
|
2007-04-19 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
4890
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account