Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nástrojů PR pro efektivní interní komunikaci |
Author: |
Hašková, Eva
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Bakalářská práce se zabývá problematikou interní firemní komunikace ve společnosti Hewlett-Packard, je zde popsán firemní profil, blíže jsou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ke své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a následně navrhnutý realizovatelný projekt na zlepšení vnitrofiremní komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/6709
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2038
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7512
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account