Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show full item record

No preview available
Title: Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Author: Hašková, Eva
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Diplomová práce se bude zabývat jak interní PR působí na postoje a hodnoty zaměstnanců a to v konkrétní společnosti. V práci budou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ve své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a bude provedena průzkumná sonda, kde budu zjišťovat vliv působení interních PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy. Předmětem zkoumání bude také loajalita zaměstnanců Skupiny ČEZ, cílem práce bude hodnocení postojů a hodnot zaměstnanců a doporučení pro zlepšení v oblasti interních komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14043
Date: 2010-04-26
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 13775


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hašková_2010_dp.pdf 2.276Mb PDF View/Open
hašková_2010_vp.pdf 57.10Kb PDF View/Open
hašková_2010_op.pdf 57.57Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account