Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
Author: |
Hašková, Eva
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Diplomová práce se bude zabývat jak interní PR působí na postoje a hodnoty zaměstnanců a to v konkrétní společnosti. V práci budou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ve své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a bude provedena průzkumná sonda, kde budu zjišťovat vliv působení interních PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy. Předmětem zkoumání bude také loajalita zaměstnanců Skupiny ČEZ, cílem práce bude hodnocení postojů a hodnot zaměstnanců a doporučení pro zlepšení v oblasti interních komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14043
|
Date:
|
2010-04-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
13775
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account