dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hašková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-20T05:44:04Z |
|
dc.date.available |
2010-07-20T05:44:04Z |
|
dc.date.issued |
2010-04-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/14043
|
|
dc.description.abstract |
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efektivitě komunikace tvoří i interní public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifikovaně řízený systém interních PR tak díky zaměstnancům vede k dosažení úspěchů v komerčním i nekomerčním sektoru. Diplomová práce se bude zabývat jak interní PR působí na postoje a hodnoty zaměstnanců a to v konkrétní společnosti. V práci budou specifikovány formy a nástroje, které firma využívá ve své interní komunikaci. Prostřednictvím marketingového průzkumu budou potvrzeny či vyvráceny předem stanovené hypotézy a bude provedena průzkumná sonda, kde budu zjišťovat vliv působení interních PR na hodnoty a postoje zaměstnanců firmy. Předmětem zkoumání bude také loajalita zaměstnanců Skupiny ČEZ, cílem práce bude hodnocení postojů a hodnot zaměstnanců a doporučení pro zlepšení v oblasti interních komunikací. |
cs |
dc.format |
|
cs |
dc.format.extent |
2387337 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní výzkum
|
cs |
dc.subject |
corporate identity
|
cs |
dc.subject |
filozofie organizace
|
cs |
dc.subject |
corporate communications
|
cs |
dc.subject |
corporate culture
|
cs |
dc.subject |
produkt organizace
|
cs |
dc.subject |
vnitrofiremní komunikace
|
cs |
dc.subject |
formy a nástroje vnitrofiremní komunikace
|
cs |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
company employees
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
investigation sonde
|
en |
dc.subject |
corporate identity
|
en |
dc.subject |
corporate philosophy
|
en |
dc.subject |
corporate communications
|
en |
dc.subject |
corporate culture
|
en |
dc.subject |
corporate produkt
|
en |
dc.subject |
inerbal corporate communications
|
en |
dc.subject |
forms and tools of inerbal corporate communications
|
en |
dc.title |
Vliv interních forem PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy |
cs |
dc.title.alternative |
Internal PR forms influence on the employees attitude and values |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2010-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees' values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified managed, leads to success in commercial and noncommercial sector. This thesis targets the problem of the internal communication of the company ČEZ. The profile of the firm is shortly mentioned here. The tools and forms of the internal communication, which the company uses for its communication, are specified closer here. Via the market research the given hypothesis will be agreed or disagreed here and new project for better internal communication will be proposed. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
13775
|
|
dc.date.assigned |
2009-12-01 |
|
utb.result.grade |
A |
|