Spotřebitelské chování dětí a mládeže
Show full item record
No preview available
Title:
|
Spotřebitelské chování dětí a mládeže |
Author: |
Kovalová, Markéta
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce s názvem ?Spotřebitelské chování dětí a mládeže? je na základě teoretických poznatků ke spotřebitelskému chování dětí a mládeže popsat nákupní chování tohoto segmentu. Teoretická část se zabývá popisem trhu pro děti a mládež, zkoumá vývoj dítěte od kolébky po období dospívání, zabývá se motivy, stimuly, potřebami a hodnotami zákazníků a popisuje nákupní socializaci dětí. Práce zkoumá faktory ovlivňující rozhodo-vací proces spotřebitele i to, jak dnešní děti a mládež nakupují. Rovněž se zabývá otázkou reklamy a peněz ve spojení s dítětem. V praktické části je proveden vlastní marketingový výzkum s žáky druhého stupně ze dvou různých základních škol pomocí dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje a popisuje fakto-ry působící na stimuly vedoucí k nákupu u cílové skupiny děti a mládež. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19104
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
26063
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account