dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Kovalová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:50:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:50:16Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19104
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce s názvem ?Spotřebitelské chování dětí a mládeže? je na základě teoretických poznatků ke spotřebitelskému chování dětí a mládeže popsat nákupní chování tohoto segmentu. Teoretická část se zabývá popisem trhu pro děti a mládež, zkoumá vývoj dítěte od kolébky po období dospívání, zabývá se motivy, stimuly, potřebami a hodnotami zákazníků a popisuje nákupní socializaci dětí. Práce zkoumá faktory ovlivňující rozhodo-vací proces spotřebitele i to, jak dnešní děti a mládež nakupují. Rovněž se zabývá otázkou reklamy a peněz ve spojení s dítětem. V praktické části je proveden vlastní marketingový výzkum s žáky druhého stupně ze dvou různých základních škol pomocí dotazníkového šetření. Výzkum zjišťuje a popisuje fakto-ry působící na stimuly vedoucí k nákupu u cílové skupiny děti a mládež. |
cs |
dc.format |
48 |
cs |
dc.format.extent |
357896 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
děti
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
potřeba
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
segment
|
cs |
dc.subject |
children
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
s
|
en |
dc.subject |
young people
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
demand
|
en |
dc.subject |
customer buying behavior
|
en |
dc.subject |
market segment
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování dětí a mládeže |
cs |
dc.title.alternative |
Consumer Behaviour of Children and Teenagers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This paper entitled ?The Consumer Behavior of Children and Young People? employs theoretical knowledge to analyze the approaches of the market segment of children and youths to shopping and consumerism. The theoretical section looks at this particular target market, and examines the development of children ? from birth to adolescence. It focuses on the motives, incentives, customer demands, and values of shopping, also analyzing the socialization of children. This paper additionally describes factors influencing decision making as to consumerism and how children and young people make purchases. Further-more, it addresses the issue of advertising and money in relation to such youngsters. The practical section contains market research conducted in the form of a questionnaire, which was filled in by students attending two elementary schools. This survey identifies and describes factors involved in informing purchases made by the market segment of chil-dren and young people. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26063
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|