Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

Show full item record

No preview available
Title: Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"
Author: Chytilová, Anna
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Tato diplomová práce nabízí marketingový pohled na specifickou cílovou skupinu ?Aktivní kynologové?. Tento segment doposud nebyl popsán, přestože je v něm skryt velký potenciál, a to díky ochotě cílové skupiny utrácet za své hlavní hobby vysoké finanční částky. Teoretická část nabízí závěry z různých relevantních oborů ? marketing, segmentace, spotřebitelské chování, internet, digitální stopy. Na začátku praktické části jsou popsány charakteristiky vybraného segmentu. Jedná se kombinaci těchto využitých zdrojů a metod ? veřejné i interní statistiky, výsledky uskutečněných výzkumů agentur, data získaná při analýze digitální stopy aktivních kynologů a jejich typického užívání internetu a sociálních sítí. Na konci praktické části jsou formulovány doporučení pro efektivní komunikaci s těmito spotřebiteli. Tato doporučení jsou následně využita v projektu, který má formu zpracované cross-mediální komunikační strategie a kampaně pro vybranou lokální firmu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/19106
Date: 2011-10-01
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 26426


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2012_dp.pdf 2.471Mb PDF View/Open
chytilová_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account