Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové"

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Chytilová, Anna
dc.date.accessioned 2013-10-04T03:51:24Z
dc.date.available 2013-10-04T03:51:24Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19106
dc.description.abstract Tato diplomová práce nabízí marketingový pohled na specifickou cílovou skupinu ?Aktivní kynologové?. Tento segment doposud nebyl popsán, přestože je v něm skryt velký potenciál, a to díky ochotě cílové skupiny utrácet za své hlavní hobby vysoké finanční částky. Teoretická část nabízí závěry z různých relevantních oborů ? marketing, segmentace, spotřebitelské chování, internet, digitální stopy. Na začátku praktické části jsou popsány charakteristiky vybraného segmentu. Jedná se kombinaci těchto využitých zdrojů a metod ? veřejné i interní statistiky, výsledky uskutečněných výzkumů agentur, data získaná při analýze digitální stopy aktivních kynologů a jejich typického užívání internetu a sociálních sítí. Na konci praktické části jsou formulovány doporučení pro efektivní komunikaci s těmito spotřebiteli. Tato doporučení jsou následně využita v projektu, který má formu zpracované cross-mediální komunikační strategie a kampaně pro vybranou lokální firmu. cs
dc.format 79 s. cs
dc.format.extent 2591982 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject kynologie cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject životní styl cs
dc.subject digitální stopa cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject segmentation en
dc.subject cynology en
dc.subject customer behaviour en
dc.subject lifestyle en
dc.subject digital track en
dc.title Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové" cs
dc.title.alternative Active Cynologists: Consumer Behavior of a Specific Target Group en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2012-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis offers marketing point of view to specific target group ? ?Active Cynologists?. This segment has not been described yet, despite the fact that we can find huge potential in it ? thanks to their willingness to spend money for their main hobby. In the theoretical part there are some findings from various branches that are connected to this topic: marketing, segmentation, consumer behavior, internet, digital tracking. At the beginning of the practical part there is a description of current characteristics of chosen segment. There is a combination of data I used: statistics, results of relevant marketing research and analyzing the digital track of Active Cynologists - how they tipically use the internet and social media. By the end of the practical part there are some recommendation how to communicate with this consumers. These recommendation are implemented in project, which is formed as a cross-media communication strategy and campaign for a local company. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26426
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2012-04-20


Files in this item

Files Size Format View
chytilová_2012_dp.pdf 2.471Mb PDF View/Open
chytilová_2012_vp.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open
chytilová_2012_op.doc 147.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account