dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Chytilová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T03:51:24Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T03:51:24Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19106
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce nabízí marketingový pohled na specifickou cílovou skupinu ?Aktivní kynologové?. Tento segment doposud nebyl popsán, přestože je v něm skryt velký potenciál, a to díky ochotě cílové skupiny utrácet za své hlavní hobby vysoké finanční částky. Teoretická část nabízí závěry z různých relevantních oborů ? marketing, segmentace, spotřebitelské chování, internet, digitální stopy. Na začátku praktické části jsou popsány charakteristiky vybraného segmentu. Jedná se kombinaci těchto využitých zdrojů a metod ? veřejné i interní statistiky, výsledky uskutečněných výzkumů agentur, data získaná při analýze digitální stopy aktivních kynologů a jejich typického užívání internetu a sociálních sítí. Na konci praktické části jsou formulovány doporučení pro efektivní komunikaci s těmito spotřebiteli. Tato doporučení jsou následně využita v projektu, který má formu zpracované cross-mediální komunikační strategie a kampaně pro vybranou lokální firmu. |
cs |
dc.format |
79 s. |
cs |
dc.format.extent |
2591982 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
segmentace
|
cs |
dc.subject |
kynologie
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
životní styl
|
cs |
dc.subject |
digitální stopa
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
segmentation
|
en |
dc.subject |
cynology
|
en |
dc.subject |
customer behaviour
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.subject |
digital track
|
en |
dc.title |
Spotřebitelské chování specifické cílové skupiny "Aktivní kynologové" |
cs |
dc.title.alternative |
Active Cynologists: Consumer Behavior of a Specific Target Group |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis offers marketing point of view to specific target group ? ?Active Cynologists?. This segment has not been described yet, despite the fact that we can find huge potential in it ? thanks to their willingness to spend money for their main hobby. In the theoretical part there are some findings from various branches that are connected to this topic: marketing, segmentation, consumer behavior, internet, digital tracking. At the beginning of the practical part there is a description of current characteristics of chosen segment. There is a combination of data I used: statistics, results of relevant marketing research and analyzing the digital track of Active Cynologists - how they tipically use the internet and social media. By the end of the practical part there are some recommendation how to communicate with this consumers. These recommendation are implemented in project, which is formed as a cross-media communication strategy and campaign for a local company. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26426
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2012-04-20 |
|