Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy
Show full item record
No preview available
Title:
|
Role asistenta pedagoga při integraci žáka do běžné základní školy |
Author: |
Kovářová, Alice
|
Advisor: |
Opatrný, Pavel
|
Abstract:
|
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace postižených či znevýhodněných žáků do běžné základní školy a na roli asistenta pedagoga, kterou při této integraci zastává. Teoretická část práce se v několika kapitolách zabývá principy základního vzdělávání v České republice, vymezuje základní pojmosloví související s integrací. Dále jsou zde rozlišeny klíčové kompetence asistenta pedagoga a osobního asistenta a vymezena legislativa a dokumenty související s profesí asistenta pedagoga. Cílem praktické části je popis realizace a výsledků smíšeného typu výzkumu, jehož hlavním cílem je zmapování klíčových faktorů ovlivňujících z pohledu asistenta pedagoga proces integrace žáka se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy běžného typu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19145
|
Date:
|
2011-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
C
24900
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account