Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Městský marketing jako nástroj pro zvýšení cestovního ruchu ve městě Šumperku |
Author: |
Jílková, Radka
|
Advisor: |
Půček, Milan
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá městským marketingem jako nástrojem pro zvýšení cestovního ruchu v dané oblasti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se tohoto tématu: marketing, městský marketing, marketing památek, cestovní ruch a průvodcovská činnost. Dále se zaměřuje na strategické dokumenty v oblasti cestovního ruchu. V praktické části se konkrétně rozebírá situace městského marketingu a cestovního ruchu ve městě Šumperku. Představují se turistické produkty města. Na závěr se na základě dotazníkového šetření doporučují návrhy na zvýšení návštěvnosti procházkových okruhů města Šumperka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19211
|
Date:
|
2012-03-26 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav regionálního rozvoje, veřejné správy a práva |
Discipline:
|
Veřejná správa a regionální rozvoj |
Grade for thesis and defense:
|
B
25625
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account