dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Janovská, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T06:37:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T06:37:40Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19264
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace, využívání nástrojů PR a povědomí o firemní kultuře ve zvolené firmě. Teoretická část se zabývá definováním komunikace jako obecného pojmu, interní komunikací, nástroji interních PR, firemní kulturou a marketingovým výzkumem. V praktické části se nachází identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Nechybí ani závěry šetření a doporučení k eliminaci slabých míst interní komunikace ve vybraném podniku. |
cs |
dc.format |
84 s., 28s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
29234701 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
interní PR
|
cs |
dc.subject |
firemní kultura
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
internal PR
|
en |
dc.subject |
company culture
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Internal Communication in Selected Organization |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Svoboda, Václav |
|
dc.date.accepted |
2012-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis analyses the internal communication level, use of PR tools, and awareness of the company culture within a specific company. The theoretical part deals with the communication definition as a general concept, with the internal communication, internal PR tools, the company culture, and the marketing research. The partical part includes the specific company's identificiation according to the passages presented in the theoretical part, the respecitve survey methodology, the acquired data analysis together with the survey questions'verification. It also covers the survey results as well as recommendations for the company's internal communication weak points'elimination. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26058
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|