Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Janovská, Dana
dc.date.accessioned 2013-10-04T06:37:40Z
dc.date.available 2013-10-04T06:37:40Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19264
dc.description.abstract Bakalářská práce analyzuje úroveň interní komunikace, využívání nástrojů PR a povědomí o firemní kultuře ve zvolené firmě. Teoretická část se zabývá definováním komunikace jako obecného pojmu, interní komunikací, nástroji interních PR, firemní kulturou a marketingovým výzkumem. V praktické části se nachází identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s verifikací výzkumných otázek. Nechybí ani závěry šetření a doporučení k eliminaci slabých míst interní komunikace ve vybraném podniku. cs
dc.format 84 s., 28s. příloh cs
dc.format.extent 29234701 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject vztahy s veřejností cs
dc.subject interní PR cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject internal communication en
dc.subject public relations en
dc.subject internal PR en
dc.subject company culture en
dc.subject marketing research en
dc.title Interní komunikace ve zvolené firmy/organizace cs
dc.title.alternative Internal Communication in Selected Organization en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Svoboda, Václav
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis analyses the internal communication level, use of PR tools, and awareness of the company culture within a specific company. The theoretical part deals with the communication definition as a general concept, with the internal communication, internal PR tools, the company culture, and the marketing research. The partical part includes the specific company's identificiation according to the passages presented in the theoretical part, the respecitve survey methodology, the acquired data analysis together with the survey questions'verification. It also covers the survey results as well as recommendations for the company's internal communication weak points'elimination. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26058
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2012-04-27


Files in this item

Files Size Format View
janovská_2012_bp.pdf 27.88Mb PDF View/Open
janovská_2012_vp.doc 149.5Kb Microsoft Word View/Open
janovská_2012_op.doc 120.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account