Mediální analýza značky Kofola
Show full item record
No preview available
Title:
|
Mediální analýza značky Kofola |
Author: |
Wunschová, Vladimíra
|
Advisor: |
Jurášková, Olga
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru a focus group na téma vnímání značky a publicity a mediální analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/19322
|
Date:
|
2011-10-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
26112
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account