Mediální analýza značky Kofola

DSpace Repository

Language: English čeština 

Mediální analýza značky Kofola

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Wunschová, Vladimíra
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:13:15Z
dc.date.available 2013-10-04T07:13:15Z
dc.date.issued 2011-10-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19322
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá publicitou značky Kofola a výstupem jsou výsledky kvali-tativního výzkumu vnímání značky a analýza vybraných medií. V teoretické části práce se zaměřím na vysvětlení pojmů ? značka, publicita, mediální analý-za a kvalitativní výzkum. V praktické části se budu věnovat popisu značky Kofola, historii značky, vývoji loga, kvalitativnímu výzkumu pomocí individuálního rozhovoru a focus group na téma vnímání značky a publicity a mediální analýze. cs
dc.format 88 s. (106 394 znaků) cs
dc.format.extent 2712471 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject publicita cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject kvalitativní výzkum cs
dc.subject monitoring medií cs
dc.subject brand en
dc.subject publicity en
dc.subject medial analysis en
dc.subject quality research en
dc.subject media monitoring en
dc.title Mediální analýza značky Kofola cs
dc.title.alternative Media Analysis of the Kofola Brand en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2012-05-23
dc.description.abstract-translated This thesis outlines the publicity of the Kofola brand. As a conclusion, results show research of the brand's perception and the analysis of the chosen media. The theoretical part focuses on the explanation of terms such as brand, publicity, medial analysis and quality research. The practical part describes the Kofola brand itself, its history, logo development, quality research with the help of individual dialogue, group focus on the subject of the brand's perception and publicity as well as medial analysis. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 26112
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04


Files in this item

Files Size Format View
wunschová_2012_bp.pdf 2.586Mb PDF View/Open
wunschová_2012_vp.doc 150.5Kb Microsoft Word View/Open
wunschová_2012_op.doc 154Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account