Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gester, Helga Silke
dc.contributor.author Cahlová, Leona
dc.date.accessioned 2013-10-04T07:22:14Z
dc.date.available 2013-10-04T07:22:14Z
dc.date.issued 2011-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/19335
dc.description.abstract Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti. cs
dc.format 74 s. (76 895 znaků) cs
dc.format.extent 2112218 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso de
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Hotel cs
dc.subject Krušné hory cs
dc.subject Bílé Karpaty cs
dc.subject Marketingová strategie cs
dc.subject Turismus cs
dc.subject Hotel en
dc.subject Ore Mountains en
dc.subject White Carpathians en
dc.subject Marketing strategy en
dc.subject Tourism en
dc.title Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. cs
dc.title.alternative Marketing Strategies in Tourism: Comparison of Two Hotels in The Ore Mountains and The White Carpathians. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kozáková, Věra
dc.date.accepted 2012-05-28
dc.description.abstract-translated Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - was proven, whether these travel agencies offer both of the hotels. The practical part also includes the research on the quality of the services throw questionnaire, evaluation and references. There is also a brief evaluation of the hotel based on my personal experience. en
dc.description.department Ústav jazyků cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/99 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Německý jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline German for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 24674
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject Krušné hory (Česko a Německo) cs
local.subject Bílé Karpaty (Česko a Slovensko : pohoří) cs
local.subject marketing cs
local.subject hotelnictví cs
local.subject hotely cs
local.subject Krušné hory Mountains (Czechia and Germany) en
local.subject Biele Karpaty Mountains (Czechia and Slovakia) en
local.subject marketing en
local.subject hotel-keeping en
local.subject hotels en


Files in this item

Files Size Format View
cahlová_2012_bp.pdf 2.014Mb PDF View/Open
cahlová_2012_vp.zip 17.93Kb Unknown View/Open
cahlová_2012_op.zip 16.40Kb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account