dc.contributor.advisor |
Gester, Helga Silke
|
|
dc.contributor.author |
Cahlová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:22:14Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:22:14Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19335
|
|
dc.description.abstract |
Téma této bakalářské práce je: Marketingové strategie v turismu: Srovnání dvou hotelů v Krušných horách a Bílých Karpatech." V teoretické části jsou popsány jak oboje pohoří a oba hotely, tak pár pojmů z oblasti marketingu. Bakalářská práce se zaměřuje také na rady pro zvýšení návštěvnosti. V praktické části je znázorněn výzkum nabídky cestovních kanceláří a cestovních agentur - bylo zjištěno, zda nabízí oba hotely. Bakalářská práce také zahrnuje výzkum kvality služeb pomocí dotazníků, hodnocení a referencí. V bakalářské práci je také krátké zhodnocení hotelů z vlastní zkušenosti. |
cs |
dc.format |
74 s. (76 895 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
2112218 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
de |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Hotel
|
cs |
dc.subject |
Krušné hory
|
cs |
dc.subject |
Bílé Karpaty
|
cs |
dc.subject |
Marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
Turismus
|
cs |
dc.subject |
Hotel
|
en |
dc.subject |
Ore Mountains
|
en |
dc.subject |
White Carpathians
|
en |
dc.subject |
Marketing strategy
|
en |
dc.subject |
Tourism
|
en |
dc.title |
Marketingstrategien in Tourismus: Vergleich zweier Hotels im Erzgebirge und in der Weißen Karpaten. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing Strategies in Tourism: Comparison of Two Hotels in The Ore Mountains and The White Carpathians. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozáková, Věra |
|
dc.date.accepted |
2012-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
Subject of this Bachelor work is: ?Marketing strategy in tourism: Comparison of two hotels in Ore Mountains and White Carpathians.? In theoretical part, there are described both of the mountains and hotels and some notions from area of marketing. Bachelor work specializes also on hints for increasing visit rate. In practical part, there is demonstrated the investigation of travel agencies offers - was proven, whether these travel agencies offer both of the hotels. The practical part also includes the research on the quality of the services throw questionnaire, evaluation and references. There is also a brief evaluation of the hotel based on my personal experience. |
en |
dc.description.department |
Ústav jazyků |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/99
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Německý jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
German for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
24674
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
Krušné hory (Česko a Německo)
|
cs |
local.subject |
Bílé Karpaty (Česko a Slovensko : pohoří)
|
cs |
local.subject |
marketing
|
cs |
local.subject |
hotelnictví
|
cs |
local.subject |
hotely
|
cs |
local.subject |
Krušné hory Mountains (Czechia and Germany)
|
en |
local.subject |
Biele Karpaty Mountains (Czechia and Slovakia)
|
en |
local.subject |
marketing
|
en |
local.subject |
hotel-keeping
|
en |
local.subject |
hotels
|
en |