dc.contributor.advisor |
Kotyzová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Ploch, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T07:58:27Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T07:58:27Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19364
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vývoj a následné uvedení nového produktu společnosti Vinařství Zaječí na český trh. Produkt je koncipován pro cílovou skupinu mladých, kteří s konzumací vína začínají. Teoretická část práce se zabývá především rešerší odborné literatury na téma podpory prodeje, chování spotřebitele a jeho nákupním rozhodováním, brand managementu a zavedení nového produktu na trh. Analytická část monitoruje současné komunikační aktivity společnosti, specifika prodeje vína a jeho trhu. Součástí je i vlastní výzkumné šetření cílového segmentu. Projektová část obsahuje popis nového produktu, zadání jeho výroby a plán marketingové strategie včetně finančního plánu. |
cs |
dc.format |
101 |
cs |
dc.format.extent |
3514283 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Spotřebitel
|
cs |
dc.subject |
maloobchod
|
cs |
dc.subject |
prodej vína
|
cs |
dc.subject |
víno pro mladé
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
Vinařství Zaječí
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
zavedení nového produktu na trh
|
cs |
dc.subject |
Consumer
|
en |
dc.subject |
Retail
|
en |
dc.subject |
Sale of Wine
|
en |
dc.subject |
Wine for Young
|
en |
dc.subject |
Shopping Behavior
|
en |
dc.subject |
Wine
|
en |
dc.subject |
Vinařství Zaječí
|
en |
dc.subject |
Sales Promotion
|
en |
dc.subject |
Launch of a New Product on The Market
|
en |
dc.title |
Spotřebitel v maloobchodě - Vinařství Zaječí s.r.o., víno pro mladé |
cs |
dc.title.alternative |
The Retail Consumer - Vinařství Zaječí, Wine for the Young |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vysekalová, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2012-05-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on development and subsequent introduction of new product of Vinařství Zaječí on the Czech market. The product is designed for the target group of young consumers who begin with the consumption of wine. The theoretical part deals mainly with literature searches on sales promotion, consumer be-havior and purchasing decision-making, brand management and the introduction of a new product on the market. Analytical part is monitoring the activities of the present communication, the specifics of the sale of wine and its market. It also includes own research of the target segment. Project contains a description of a new product, brief for the production and marketing strategy plan including financial plan. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26445
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-17 |
|