dc.contributor.advisor |
Navrátilová, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Junková, Alice
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-04T10:27:46Z |
|
dc.date.available |
2013-10-04T10:27:46Z |
|
dc.date.issued |
2011-10-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/19542
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat marketingové komunikace pásma Animáček, nalézt v nich persvazivní prvky a pomocí výzkumu prokázat jejich vliv na cílovou skupinu děti ve věku 5-6 let. Zkoumá rovněž penetraci pořadu Animáček reklamou. Teoretická část obsahuje kritickou rešerši odborné literatury u nosných témat: televizní vysílání, persvaze a účinky médií, marketingové komunikace, dětské diváctví. Praktická část se soustřeďuje na verifikaci formulovaných hypotéz. Jsou užity kvantitativní i kvalitativní metody výzkumu, jejichž výsledkem je analýza marketingových komunikací pásma Animáček, kvantitativní analýza reklamy tohoto pořadu a realizovaná výzkumná sonda ve zkoumané cílové skupině. |
cs |
dc.format |
105 s. (146 152 znaky). |
cs |
dc.format.extent |
3552119 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
televizní vysílání
|
cs |
dc.subject |
persvaze
|
cs |
dc.subject |
účinky médií
|
cs |
dc.subject |
dětské diváctví
|
cs |
dc.subject |
mediální výchova
|
cs |
dc.subject |
ochrana diváka
|
cs |
dc.subject |
televizní reklama
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
analýza marketingových komunikací
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkumná sonda
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
TV broadcasting
|
en |
dc.subject |
persuasion
|
en |
dc.subject |
media effects
|
en |
dc.subject |
children's spectatorship
|
en |
dc.subject |
media education
|
en |
dc.subject |
protection of the audience
|
en |
dc.subject |
TV advertising
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
marketing communications analysis
|
en |
dc.subject |
quantitative analysis
|
en |
dc.subject |
research probe
|
en |
dc.title |
Děti jako cílová skupina mediální persvaze |
cs |
dc.title.alternative |
Children as a Target Group of Media Persuasion |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2012-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis puts itself the target to analyze the marketing communications of the "Animáček" children's TV show, and to find persuasive elements in them, and through research to demonstrate their impact on the target group of children aged 5-6 years. It also examines an advertising penetration of the the Animáček show. The theoretical part contains a critical research of skilled literature on key topics: television, persuasion and media effects, marketing communications, children's spectatorship. The practical part is focused on verifying of formulated hypotheses. They are used both quantitative and qualitative research methods, resulting in the analysis of marketing communications of Animáček show, quantitative analysis of advertising in this show, and implementation of a research probe in the exami-ned target group. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
26059
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-27 |
|