Je reklama navoněná "zdechlina"?
Show full item record
No preview available
Title:
|
Je reklama navoněná "zdechlina"? |
Author: |
Báčová, Naďa
|
Advisor: |
Radvan, Eduard
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá možnostmi, které reklama nabízí. Jsou zmíněny historické souvislosti a vývoj reklamy, zhodnocena funkce reklamy a její cíle a též úloha a vliv etických a právních norem v reklamě. Pomocí porovnání konkrétních reklamních kam-paní je hledána odpověď na otázku, zda reklama musí být pouze komerční záležitostí nebo může mít i jiné poslání. Samostatná kapitola je věnována mediální výchově. Prak-tická část zjišťuje pohled studentů různých středních škol na reklamu, její funkci a na problematiku související s mediální gramotností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20071
|
Date:
|
2011-04-08 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra společenských věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
D
23403
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account