Utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Suchánková, Eliška
dc.contributor.author Travencová, Kristýna
dc.date.accessioned 2013-10-06T04:18:31Z
dc.date.available 2013-10-06T04:18:31Z
dc.date.issued 2011-11-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20082
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá utváření klimatu ve třídách mateřské školy. Teoretická část charakterizuje pojmy klima školy, klima třídy a jeho součásti. Tak jak je publikuje současná odborná literatura. Zásadním zaměřením práce je kázeňské vedení třídy jako jeden z aspektů vytvářející klima třídy. Praktická část se zabývá výzkumem kázně v mateřských školách. Hlavním cílem výzkumu je zjištění přístupu učitelek mateřských škol ke kázni a k udržení kázně ve třídě. cs
dc.format 61 s. (73 363 znaků) cs
dc.format.extent 1906256 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject klima školy cs
dc.subject klima třídy cs
dc.subject pozitivní klima cs
dc.subject spolutvůrci třídního klimatu cs
dc.subject kázeň cs
dc.subject nekázeň cs
dc.subject school atmosphere en
dc.subject class atmosphere en
dc.subject positive atmosphere en
dc.subject co-creators of class atmosphere en
dc.subject discipline en
dc.subject insubordination en
dc.title Utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy cs
dc.title.alternative Creating of a Positive Atmosphere in a Nursery School Class en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Ficová, Lucia
dc.date.accepted 2012-06-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor Thesis deals with the creating of a positive atmosphere in nursery school classes. The theoretical part defines the school atmoshpere, the class atmosphere and its parts, as they appear in contemporary literature. The main focus of the Thesis is maintaining discipline in the class as one of the aspects influencing the class atmosphere. The practical part deals with the research of discipline in nursery schools. The main aim of the research is to explore the nursery school teachers' approach to discipline and maintai-ning discipline in classes. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/101 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství pro mateřské školy cs
dc.thesis.degree-discipline Preschool Teacher Training en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 24199
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2012-05-04
local.subject kázeň cs
local.subject mateřské školy cs
local.subject klima třídy cs
local.subject discipline en
local.subject kindergartens en
local.subject classroom climate en


Files in this item

Files Size Format View
travencová_2012_bp.pdf 1.817Mb PDF View/Open
travencová_2012_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
travencová_2012_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account