dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Travencová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T04:18:31Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T04:18:31Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20082
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá utváření klimatu ve třídách mateřské školy. Teoretická část charakterizuje pojmy klima školy, klima třídy a jeho součásti. Tak jak je publikuje současná odborná literatura. Zásadním zaměřením práce je kázeňské vedení třídy jako jeden z aspektů vytvářející klima třídy. Praktická část se zabývá výzkumem kázně v mateřských školách. Hlavním cílem výzkumu je zjištění přístupu učitelek mateřských škol ke kázni a k udržení kázně ve třídě. |
cs |
dc.format |
61 s. (73 363 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
1906256 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
klima třídy
|
cs |
dc.subject |
pozitivní klima
|
cs |
dc.subject |
spolutvůrci třídního klimatu
|
cs |
dc.subject |
kázeň
|
cs |
dc.subject |
nekázeň
|
cs |
dc.subject |
school atmosphere
|
en |
dc.subject |
class atmosphere
|
en |
dc.subject |
positive atmosphere
|
en |
dc.subject |
co-creators of class atmosphere
|
en |
dc.subject |
discipline
|
en |
dc.subject |
insubordination
|
en |
dc.title |
Utváření pozitivního klimatu ve třídě mateřské školy |
cs |
dc.title.alternative |
Creating of a Positive Atmosphere in a Nursery School Class |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Ficová, Lucia |
|
dc.date.accepted |
2012-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor Thesis deals with the creating of a positive atmosphere in nursery school classes. The theoretical part defines the school atmoshpere, the class atmosphere and its parts, as they appear in contemporary literature. The main focus of the Thesis is maintaining discipline in the class as one of the aspects influencing the class atmosphere. The practical part deals with the research of discipline in nursery schools. The main aim of the research is to explore the nursery school teachers' approach to discipline and maintai-ning discipline in classes. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24199
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2012-05-04 |
|
local.subject |
kázeň
|
cs |
local.subject |
mateřské školy
|
cs |
local.subject |
klima třídy
|
cs |
local.subject |
discipline
|
en |
local.subject |
kindergartens
|
en |
local.subject |
classroom climate
|
en |