dc.contributor.advisor |
Jilčík, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Pernicová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:10:50Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:10:50Z |
|
dc.date.issued |
2011-04-08 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20172
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku specifických poruch učení. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části je nastíněna historická retrospektiva pohledů a vývoj názorů na speciální vzdělávací potřeby, přehled problematiky specifických poruch učení, etiologie, charakteristika dyslexie, dysgrafie, dyskalkulie, diagnostika, reedukace a možnosti vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Praktická část se zabývá konkrétní situací v integraci žáků se specifickými poruchami učení v městě Brně a obsahuje několik kazuistik, ve kterých jsou popsány případy dětí se specifickými poruchami učení ve 4. ročníku základní školy. |
cs |
dc.format |
87 s., (150 912 znaků), 6 s. |
cs |
dc.format.extent |
2425742 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Specifické poruchy učení
|
cs |
dc.subject |
dyslexie
|
cs |
dc.subject |
dysgrafie
|
cs |
dc.subject |
dysortografie
|
cs |
dc.subject |
dyskalkulie
|
cs |
dc.subject |
lehká mozková dysfunkce
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
psaní
|
cs |
dc.subject |
etiologie
|
cs |
dc.subject |
legislativa
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
diagnostika
|
cs |
dc.subject |
reedukace
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
poradenský systém
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávací plán
|
cs |
dc.subject |
integrace
|
cs |
dc.subject |
Specific learning disorders
|
en |
dc.subject |
dyslexia
|
en |
dc.subject |
dysgraphia
|
en |
dc.subject |
dysortografia
|
en |
dc.subject |
dyscalculia
|
en |
dc.subject |
light brain dysfunction
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
writing
|
en |
dc.subject |
etiology
|
en |
dc.subject |
legislativ
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
diagnostics
|
en |
dc.subject |
methods of reeducation
|
en |
dc.subject |
individual education plan
|
en |
dc.subject |
reeducation
|
en |
dc.subject |
integration
|
en |
dc.title |
Vzdělávání žáků ZŠ se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na specifické poruchy učení |
cs |
dc.title.alternative |
Educating Primary School Pupils with Special Educational Needs Focusing on Specific Learning Disabilities |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzl, Miloslav |
|
dc.date.accepted |
2012-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor paper is focused on the specific learning disabilities problems. It is divided into two parts, a theoretical one and a practical one. In the theoretical part there is described the historical view retrospective and the opinion progress of special educational needs. It further mentions the specific learning disabilities problems list, the etiology, the characteristic of the dyslexia,the dysgrafia,the dyscalculia, the diagnostics, the reeducation and the options to educate students with the specific learning disabilities. The practical part is about particular situation in the integration of students with the specific learning disabilities problems in the city of Brno. It includes several casuistry, where the cases of children with the specific learning disabilities problems in fourth grade of primary school are described. |
en |
dc.description.department |
Katedra pedagogiky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
23668
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-04-24 |
|
local.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
poruchy učení
|
cs |
local.subject |
inkluze
|
cs |
local.subject |
pupils with special educational needs
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
learning disabilities
|
en |
local.subject |
inclusions
|
en |