dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Štěpaníková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T05:38:42Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T05:38:42Z |
|
dc.date.issued |
2011-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20224
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma "Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně" je zaměřena na problematiku úrovně čtenářské gramotnosti, zejména porozumění textu a vyhledávání informací z textu. Zabývá se rovněž motivací a postoji dětí ke čtení. Ovlivňujícími faktory rozvoje čtenářské gramotnosti mohou být rodina, škola, mimoškolní volnočasové aktivity včetně práce s dětským čtenářem v knihovně. Praktická část je věnována didaktickému testu úrovně čtenářské gramotnosti mezi skupinami žáků mladšího školního věku, kteří navštěvují besedy v knihovně pravidelně a méně pravidelně. Dokreslení práce tvoří dotazník pro děti o čtení. |
cs |
dc.format |
79 + 10 s. (117 823 znaků) |
cs |
dc.format.extent |
3799574 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
mladší školní věk
|
cs |
dc.subject |
čtenářské besedy
|
cs |
dc.subject |
knihovna
|
cs |
dc.subject |
čtení
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
didaktický test
|
cs |
dc.subject |
reader's literacy
|
en |
dc.subject |
younger school age
|
en |
dc.subject |
reader's discussions
|
en |
dc.subject |
library
|
en |
dc.subject |
reading
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.subject |
didactic test
|
en |
dc.title |
Podpora čtenářské gramotnosti žáků mladšího školního věku besedami v knihovně |
cs |
dc.title.alternative |
The Support of Lower School Age Learners' Reader Literacy through Library Discussions |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mitrychová, Lenka |
|
dc.date.accepted |
2012-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor paper "The younger school age children reader's literacy support by the means of the library discussions" is concentrated on the reader's literacy level, above all on the text comprehension and the searching the information in the text. It also deals with the motivation and the children attitudes to the reading. The family, school and after-school leisure time activities including the work with the child reader in the library might be the factors which influence the reader's literacy development. The practical part examines the reader's literacy level didactic test performed between the groups of younger school age children who visit the library discussions regularly and less regularly. The questionnaire for the children related to the reading is added to the work. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
24603
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2012-05-03 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
čtenářství
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
reading
|
en |