internetový marketing v době krize
Show full item record
No preview available
Title:
|
internetový marketing v době krize |
Author: |
Dufek Michálková, Radka
|
Advisor: |
Řehoř, Antonín
|
Abstract:
|
Diplomová práce na téma "Internetový marketing v době krize" definuje pojmy Internet, marketing a krize. Zaměřuje se na Internet jako komunikační fenomén posledních let. Analyzuje možnost využití Internetu v marketingové praxi s ohledem na turbulentní dobu změn. Popisuje jednotlivé internetové marketingové prostředky. Podnikům odhaluje nové možnosti v internetovém obchodování. Podrobně analyzuje situaci na trhu s obalovými materiály v ČR a srovnává zjištěné poznatky s italskými podniky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20421
|
Date:
|
2011-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Skupina managementu a ekonomiky |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
29117
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account