Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace street art umělce Banksyho

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Author: Kvapilová, Markéta
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku kolem jeho jména. Bakalářská práce zjišťuje úspěšnost a srozumitelnost Banksyho marketingové komunikace. K účelu výzkumu poslouží obsahová analýza Banksyho účtu na Instagramu, a také analýza jeho osoby a tvorby od doby, kdy zanechal svou první digitální stopu. Na základě zjištěných informací bude sestaven dotazník, který bude mít za cíl zjistit hloubku povědomí o Banksym, srozumitelnost jeho tvorby a komunikace na jeho sociální síti Instagram, která je kromě jeho oficiálních webových stránek jediným osobním komunikačním kanálem umělce. Tento kvantitativní výzkum bude doplněn ještě o výzkum kvalitativní, kdy formou rozhovorů s vybranými respondenty, bude zjišťován jejich názor na umělce a jeho komunikaci na Instagramu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/56673
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kvapilová_2024_dp.zip 4.607Mb application/zip View/Open None
kvapilová_2024_op.docx 92.83Kb Unknown View/Open None
kvapilová_2024_vp.docx 93.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account