Marketingová komunikace street art umělce Banksyho
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho |
Author: |
Kvapilová, Markéta
|
Advisor: |
Harantová, Lenka
|
Abstract:
|
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku kolem jeho jména. Bakalářská práce zjišťuje úspěšnost a srozumitelnost Banksyho marketingové komunikace. K účelu výzkumu poslouží obsahová analýza Banksyho účtu na Instagramu, a také analýza jeho osoby a tvorby od doby, kdy zanechal svou první digitální stopu. Na základě zjištěných informací bude sestaven dotazník, který bude mít za cíl zjistit hloubku povědomí o Banksym, srozumitelnost jeho tvorby a komunikace na jeho sociální síti Instagram, která je kromě jeho oficiálních webových stránek jediným osobním komunikačním kanálem umělce. Tento kvantitativní výzkum bude doplněn ještě o výzkum kvalitativní, kdy formou rozhovorů s vybranými respondenty, bude zjišťován jejich názor na umělce a jeho komunikaci na Instagramu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/56673
|
Date:
|
2024-01-31 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account