dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kvapilová, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:17:01Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:17:01Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/56673
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace nejznámějšího a zároveň anonymního graffiti a street art umělce Banksyho, která představuje unikátní a nekonvenční přístup k propagaci jeho uměleckých děl a poselství. I když Banksy není tradičním marketérem a jeho primárním záměrem není propagace produktů nebo služeb, jeho práce a strategie komunikace mají značný dopad a vytvářejí silnou značku kolem jeho jména. Bakalářská práce zjišťuje úspěšnost a srozumitelnost Banksyho marketingové komunikace. K účelu výzkumu poslouží obsahová analýza Banksyho účtu na Instagramu, a také analýza jeho osoby a tvorby od doby, kdy zanechal svou první digitální stopu. Na základě zjištěných informací bude sestaven dotazník, který bude mít za cíl zjistit hloubku povědomí o Banksym, srozumitelnost jeho tvorby a komunikace na jeho sociální síti Instagram, která je kromě jeho oficiálních webových stránek jediným osobním komunikačním kanálem umělce. Tento kvantitativní výzkum bude doplněn ještě o výzkum kvalitativní, kdy formou rozhovorů s vybranými respondenty, bude zjišťován jejich názor na umělce a jeho komunikaci na Instagramu. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
WOM
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
Banksy
|
cs |
dc.subject |
umění
|
cs |
dc.subject |
Street art
|
cs |
dc.subject |
Graffiti
|
cs |
dc.subject |
artivismus
|
cs |
dc.subject |
stratagemata
|
cs |
dc.subject |
estetika
|
cs |
dc.subject |
post-estetika
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
post-internet
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
WOM
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
Banksy
|
en |
dc.subject |
art
|
en |
dc.subject |
Street art
|
en |
dc.subject |
Graffiti
|
en |
dc.subject |
artivism
|
en |
dc.subject |
stratagemata
|
en |
dc.subject |
aesthetics
|
en |
dc.subject |
post - aesthetics
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
post-internet
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace street art umělce Banksyho |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of the Street Artist Banksy |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2024-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the marketing communication of the most famous and anonymous graffiti and street artist Banksy, which represents a unique and unconventional approach to the promotion of his artworks and message. While Banksy is not a traditional marketer and his primary intention is not to promote products or services, his work and communication strategies have had a significant impact and created a strong brand around his name. This thesis investigates the success and clarity of Banksy's marketing communications. A content analysis of Banksy's Instagram account serves the purpose of the research, as well as an analysis of his persona and work since he left his first digital footprint. Based on the information gathered, a questionnaire will be designed to determine the depth of awareness of Banksy, the clarity of his work and communication on his social network Instagram, which is the artist's only personal communication channel apart from his official website. This quantitative research will be complemented by qualitative research, where interviews with selected respondents will be conducted to determine their opinion of the artist and his communication on Instagram. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
68849
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|