Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hora, Aleš
dc.contributor.author Štefl, Ondřej
dc.date.accessioned 2010-07-14T01:21:33Z
dc.date.available 2015-12-09T00:00:37Z
dc.date.issued 2005-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/2067
dc.description.abstract Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro společnost REDA a.s. Teoretická část vysvětluje podstatu marketingového plánu a jeho jednotlivých bodů. V následujícím díle, jsem získané teoretické poznatky převedl do praxe a dle nich vypracoval marketingový plán pro nadcházející rok 2006. cs
dc.format 53 s. cs
dc.format.extent 665267 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 09.12.2015
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject propagace cs
dc.subject reklamní předměty cs
dc.subject 3D reklama cs
dc.subject rozpočet cs
dc.subject Marketing plan en
dc.subject SWOT analyse en
dc.subject freegifts en
dc.subject promotion en
dc.subject 3 D advertaising en
dc.subject budget en
dc.title Marketingový plán společnosti REDA a.s. pro tuzemský trh na rok 2006 cs
dc.title.alternative Marketing plan for a company REDA a.s. for domestic market for year 2006 en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee
dc.date.accepted 2006-01-24
dc.description.abstract-translated The aim of this work is to create a marketing plan for a company REDA a.s. The theoretical part explains a substance of the marketing plan and its points. In a following section I create the marekting plan for coming year 2006 according to theoretical experiences.took over the obtained experiences in the praxis. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 2048
dc.date.assigned 2005-10-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
štefl_2006_bp.pdfBlocked 649.6Kb PDF View/Open
štefl_2006_vp.pdf 330.4Kb PDF View/Open
štefl_2006_op.pdf 212.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account