dc.contributor.advisor |
Prášilová, Halka
|
|
dc.contributor.author |
Láníková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T13:25:25Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T13:25:25Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20695
|
|
dc.description.abstract |
V teoretické části bakalářské práce se zabývám lateralitou, jejími jednotlivé druhy. Popisuji možnosti diagnostiky laterality. Poukazuji na výchovu a vzdělání předškolních a mladších školních dětí, vliv prostředí, jenž na ně působí a v neposlední řadě nastiňuji metodiku psaní leváka. V praktické části jsem zvolila kvantitativní výzkum za pomocí dotazníkového šetření. Cílem mého výzkumu bylo zjistit mínění a postoje rodičů na problematiku laterality. Výsledky jsem analyzovala, interpretovala zjištěné nedostatky, které by bylo nutné odstranit a tím zlepšit prostředí a celkový přístup k levákům a umožnit jim správný rozvoj osobnosti. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
2095353 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
lateralita
|
cs |
dc.subject |
typy laterality
|
cs |
dc.subject |
stupně laterality
|
cs |
dc.subject |
výchova a vzdělávání leváka
|
cs |
dc.subject |
vliv prostředí
|
cs |
dc.subject |
metodika psaní leváka
|
cs |
dc.subject |
laterality
|
en |
dc.subject |
type of laterality
|
en |
dc.subject |
degree of laterality
|
en |
dc.subject |
education and training
|
en |
dc.subject |
the influence of environment
|
en |
dc.subject |
methodology of writing
|
en |
dc.title |
Výchova a vzdělávání leváka |
cs |
dc.title.alternative |
Education and Upbringing of Left-Handed Children |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of the thesis deals with individual types of laterality. I will describe diagnostic options of laterality. I refer to the education of preschool and younger school children, and the influence of the environment that affects them and finally I will outline the methodology of writing left handed. In the practical part, I chose quantitative research using questionnaires. The aim of my research was to determine the opinions and attitudes of parents on the issue of laterality. The results were analyzed to find deficiencies which could be removed, thereby improving the environment and the overall approach to lefthanded people, allowing them to develop naturally. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28711
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-26 |
|
local.subject |
leváctví
|
cs |
local.subject |
leváci
|
cs |
local.subject |
výchova
|
cs |
local.subject |
sinistrality
|
en |
local.subject |
left-handed
|
en |
local.subject |
education
|
en |