Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku |
Author: |
Pištěcká, Jitka
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů čtení a čtenářská gramotnost. Popisuje také faktory, které ovlivňují její rozvoj. Nakonec se zaměřuje na to, jak může být čtenářská gramotnost učiteli rozvíjena. Práce si klade za cíl zmapovat postoje učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mlad-šího školního věku. Dílčím cílem je zjistit, jak se tyto postoje mění v závislosti na věku, délce praxe a aprobovanosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/20778
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
31950
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account