Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Pištěcká, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T14:44:36Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T14:44:36Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/20778
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů čtení a čtenářská gramotnost. Popisuje také faktory, které ovlivňují její rozvoj. Nakonec se zaměřuje na to, jak může být čtenářská gramotnost učiteli rozvíjena. Práce si klade za cíl zmapovat postoje učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mlad-šího školního věku. Dílčím cílem je zjistit, jak se tyto postoje mění v závislosti na věku, délce praxe a aprobovanosti. |
cs |
dc.format |
109 |
cs |
dc.format.extent |
2485750 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
čtenářská gramotnost
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
osobnost žáka
|
cs |
dc.subject |
rozvoj čtenářské gramotnosti
|
cs |
dc.subject |
literacy
|
en |
dc.subject |
teacher's personality
|
en |
dc.subject |
personality of elementary school children
|
en |
dc.subject |
development of literacy
|
en |
dc.title |
Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku |
cs |
dc.title.alternative |
Teachers' Attitude to the Development of Reading Literacy Skills in Lower Elementary School |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Machů, Eva |
|
dc.date.accepted |
2013-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the approach of teachers to development of literacy. The theoretical part focuses on defining terms such as reading and literacy. It also describes the factors that influence its development. Finally, it focuses on how literacy can be develop by teachers. The work aims to map the attitudes of teachers to develop literacy of elementary school children. The operational objective is to determine how these attitudes vary depending on age, length of practice and qualification. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/160
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31950
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2013-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account