Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Pištěcká, Jitka
dc.date.accessioned 2013-10-06T14:44:36Z
dc.date.available 2013-10-06T14:44:36Z
dc.date.issued 2012-11-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/20778
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá problematikou postojů učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů čtení a čtenářská gramotnost. Popisuje také faktory, které ovlivňují její rozvoj. Nakonec se zaměřuje na to, jak může být čtenářská gramotnost učiteli rozvíjena. Práce si klade za cíl zmapovat postoje učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mlad-šího školního věku. Dílčím cílem je zjistit, jak se tyto postoje mění v závislosti na věku, délce praxe a aprobovanosti. cs
dc.format 109 cs
dc.format.extent 2485750 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject čtenářská gramotnost cs
dc.subject osobnost učitele cs
dc.subject osobnost žáka cs
dc.subject rozvoj čtenářské gramotnosti cs
dc.subject literacy en
dc.subject teacher's personality en
dc.subject personality of elementary school children en
dc.subject development of literacy en
dc.title Postoj učitelů k rozvoji čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku cs
dc.title.alternative Teachers' Attitude to the Development of Reading Literacy Skills in Lower Elementary School en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Machů, Eva
dc.date.accepted 2013-05-27
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the approach of teachers to development of literacy. The theoretical part focuses on defining terms such as reading and literacy. It also describes the factors that influence its development. Finally, it focuses on how literacy can be develop by teachers. The work aims to map the attitudes of teachers to develop literacy of elementary school children. The operational objective is to determine how these attitudes vary depending on age, length of practice and qualification. en
dc.description.department Ústav pedagogických věd cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/160 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 31950
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2013-04-19


Files in this item

Files Size Format View
pištěcká_2013_dp.pdf 2.370Mb PDF View/Open
pištěcká_2013_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
pištěcká_2013_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account