Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol
Show full item record
No preview available
Title:
|
Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol |
Author: |
Feňová, Iveta
|
Advisor: |
Doňková, Olga
|
Abstract:
|
Obsah bakalářské práce je zaměřen na vznik syndromu vyhoření u učitelů základních škol. Teoretická část je zacílená na definování a historické kořeny pojmu, odlišení od jiných psychických stavů, diagnostiku, prevenci a léčbu. Následně se věnuje příčinám a vzniku syndromu vyhoření u učitelů, zaměřuje se na učitelovu osobnost a specifika učitelské profese. Výzkumná část formou dotazníkové metody MBI zjišťuje míru syndromu vyhoření, ale také zkoumá, jak velkým dílem se jednotlivé faktory na míře syndromu vyhoření podílejí. Výzkumný vzorek tvořila skupina učitelů z 5 základních škol okresu Znojmo. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21192
|
Date:
|
2012-03-16 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Katedra psychologie |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
B
28607
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account