Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Doňková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Feňová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T20:27:40Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T20:27:40Z |
|
dc.date.issued |
2012-03-16 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21192
|
|
dc.description.abstract |
Obsah bakalářské práce je zaměřen na vznik syndromu vyhoření u učitelů základních škol. Teoretická část je zacílená na definování a historické kořeny pojmu, odlišení od jiných psychických stavů, diagnostiku, prevenci a léčbu. Následně se věnuje příčinám a vzniku syndromu vyhoření u učitelů, zaměřuje se na učitelovu osobnost a specifika učitelské profese. Výzkumná část formou dotazníkové metody MBI zjišťuje míru syndromu vyhoření, ale také zkoumá, jak velkým dílem se jednotlivé faktory na míře syndromu vyhoření podílejí. Výzkumný vzorek tvořila skupina učitelů z 5 základních škol okresu Znojmo. |
cs |
dc.format |
61 s. |
cs |
dc.format.extent |
2195101 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Syndrom vyhoření
|
cs |
dc.subject |
burnout
|
cs |
dc.subject |
učitel
|
cs |
dc.subject |
osobnost učitele
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
emocionální vyčerpanost
|
cs |
dc.subject |
smysl života
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
únava
|
cs |
dc.subject |
snížená výkonnost
|
cs |
dc.subject |
depersonalizace
|
cs |
dc.subject |
Burnout syndrome
|
en |
dc.subject |
burnout
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
teacher personality
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
emotional exhaustion
|
en |
dc.subject |
meaning of life
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
fatigue
|
en |
dc.subject |
decreased performance
|
en |
dc.subject |
depersonalization
|
en |
dc.title |
Syndrom vyhoření u pedagogů základních škol |
cs |
dc.title.alternative |
Burnout Syndrome of Primary Schools Teachers |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jůzlová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on burnout syndrome of basic school teachers. The theoretical part of thesis is aimed at historical roots of the concenpt, differentiation of other psychical conditions, diagnostic, prevention and treatment. Is explores causes of teachers burnout, their personality and specification of teaching. Degree of burnout is measured by MBI guestionnaire method in research part of thesis. It examines each factor influence on burnout syndrome. Respondents of guestionnaire were teachers from 5 basic school Znojmo surrouding. |
en |
dc.description.department |
Katedra psychologie |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/97
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
28607
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2013-04-25 |
|
local.subject |
učitelé
|
cs |
local.subject |
psychické vyčerpání
|
cs |
local.subject |
psychické vyhoření
|
cs |
local.subject |
teachers
|
en |
local.subject |
physical exhaustion
|
en |
local.subject |
physical burn-out
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account