Postoje učitelů středních odborných škol k aplikaci vybraných edukačních postupů
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Machů, Eva
|
|
dc.contributor.author |
Březovská, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2013-10-06T20:50:16Z |
|
dc.date.available |
2013-10-06T20:50:16Z |
|
dc.date.issued |
2012-11-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/21226
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem bylo zabývat se a zjišťovat přístup a postoj učitelů středních odborných škol. Teoretická část je charakterizována jednotlivými edukačními postupy využívané během vyučujícího procesu. Blíže popisuje ty, které byly zajímavé pro mou praktickou část. Praktická část se zabývá metodou kvantitativního výzkumu. Ten byl proveden dotazníkovým šetřením. Poté je zde zpracováno vyhodnocení dotazníku, který byl zodpovězen učiteli středních odborných škol. Otázky se týkaly přístupu a metod, které jednotliví učitelé prefe-rují ve výuce k celkovému vzdělávání studentů. |
cs |
dc.format |
54 s. |
cs |
dc.format.extent |
2007133 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
pedagogické dovednosti
|
cs |
dc.subject |
vyučovací proces
|
cs |
dc.subject |
|
cs |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
teaching skills
|
en |
dc.subject |
teaching process
|
en |
dc.title |
Postoje učitelů středních odborných škol k aplikaci vybraných edukačních postupů |
cs |
dc.title.alternative |
Attitudes of Secondary Vocational School Teachers to Application of Selected Educational Methods |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2013-06-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is divided into theoretical and practical part. The aim was to deal with and investigate the approach and attitude of teachers at secondary vocational schools. The theoretical part is characterized by different educational procedures used during the teaching process. It describes in detail those that were interesting for my practical part. The practical part is concerned with a method of quantitative research. Which was carried out by a questionnaire survey. Next there is an evaluation of the questionnaire answered by teachers of secondary vocational schools. Questions were concerning access and methods that individual teachers prefer in teaching for general education of students. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
31568
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2013-05-02 |
|
local.subject |
střední odborné školy
|
cs |
local.subject |
didaktika
|
cs |
local.subject |
secondary vocational schools
|
en |
local.subject |
teaching
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account