Vnímání reklamy dětmi předškolního věku
Show full item record
No preview available
Title:
|
Vnímání reklamy dětmi předškolního věku |
Author: |
Lungová, Jana
|
Advisor: |
Suchánková, Eliška
|
Abstract:
|
Diplomová práce se zabývá postoji dětí předškolního věku a vnímáním reklamy, která na děti působí. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je popsán vývoj předškolního dítěte, a to vývojová stádia, motorický, emocionální a sociální vývoj. Druhá kapitola se věnuje reklamě a mediálnímu světu, psychologií a etikou reklamy, vlivem televize, rozhlasu a internetu na děti předškolního věku a právní ochranou diváka. V poslední kapitole je rozebrán vliv prostředí, rodiny, mateřské školy a vrstevníků. Cílem praktické části je pak prostřednictvím rozhovorů v ohniskových skupinách a jejich následné analýzy využívající prvky zakotvené teorie zjistit, jak děti předškolního věku vnímají reklamu, jak reagují na všudypřítomnost reklamy a co a jakým způsobem formuje jejich postoje k této problematice. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/21357
|
Date:
|
2012-11-30 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
31872
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account